Rådgivare Niclas Norström

I dagsläget i en värld i ständig förändring ökar har ingen råd att stå still. Det gäller både varumärken, företag och organisationer. I det sammanhanget kan varumärke och kommunikation kan fungera som en katalysator för förändring, öka takten i transformationsinitiativ och driva affären med fokus på lönsam och hållbar tillväxt.

”Att få företag att växa handlar om att göra dem små och brutalt enkla. Varumärken byggs av att göra saker och då behövs noter och en dirigent för att skapa en sammanhållen och unik upplevelse för publiken.”

Niclas Norström är marknadsförare med över 20 års erfarenhet av varumärkesutveckling i roller som strategisk ansvarig både på kund och konsultsidan. Genom åren har han ansvarat för varumärkesutveckling och stärka varumärkena för Apoteket, Svenska Spel, Triss, Eurojackpot, Skandia, Tele2, Deloitte, Kommunal, Systembolaget och ICA för att nämna några. Idag driver han konsultföretagen Antidot och Unity of Minds.

Niclas hjälper dig med:

  • Insikt, analys och mätning
  • Varumärkesarkitektur och portföljstrategi
  • Varumärkesutveckling, segmentering och positionering
  • Varumärkes- och marknadsstrategi
  • Varumärkes- och marknadsplaner
  • Kommunikationskoncept och kampanjer
  • Designsystem och visuell identitet

Som medlem ingår en timmes kostnadsfri rådgivning i medlemskapet. Tillsammans ser ni hur ett fortsatt samarbete skulle se ut.