Rådgivare Camilla Lif

CXM är en affärsdisciplin, den metod och process som hjälper oss att arbeta kundcentrerat och leverera bra kundupplevelser för ökad kundnöjdhet, medarbetarengagemang och lönsamhet. Inom CXM arbetar vi med olika förmågor bl a kundinsikt, strategi, styrning, mätning, design, arbetssätt och kultur. Det finns inget standardrecept att följa, det är metodiken och anpassningar till just er organisation som gör skillnaden.

”Tack för rådgivningen, det var jättegivande att få prata med dig om dessa frågor, väckte mycket tankar och funderingar om hur vi mest lämpligt tar vårt arbete vidare!”

 ”Camilla är kompetent med bred erfarenhet och kan alltid ge konkreta exempel vilket ger en verklighetsförankring och ökad förståelse.”

Camilla Lif är expert inom CXM och kundcentrering, med över 25 års erfarenhet inom kundcentrerad strategi, konceptutveckling och transformation.

Sedan 2015 driver hon CX-byrån This is Betty som stöttar ledning, ledare och CX-ansvariga att arbeta strukturerat med CXM och kundcentrering, i rollen som konsult, mentor, interimschef och kursledare, bl a via Bonnier Akademi (Resumé, Dagens Industri, Breakit).

Camilla hjälper dig med:

Camilla använder sin erfarenhet och hjälper er att ringa in vilka frågeställningar ni behöver arbeta vidare med, utifrån aktuella utmaningar och ambitioner.

  • Hur CXM kan hjälpa er organisation
  • Insikter och kundresemetodik
  • Lednings- och styrningsfrågor för kundcentrering
  • Arbetssätt för utveckling av kundupplevelser

Som medlem ingår en timmes kostnadsfri rådgivning i medlemskapet. Tillsammans ser ni hur ett fortsatt samarbete skulle se ut.