Sveriges Annonsörers podinar

I en ny podinarserie från Sveriges Annonsörer kommer vi i fyra avsnitt djupdyka i influencer marketing tillsammans med experter och inbjudna gäster.

Avsnitten bygger på innehållet i vår guide ”Marknadsförarens guide till influencer marketing” som helt och hållet utgår från marknadsförarens behov och utmaningar. Del 3 handlar om effekt där vår vid Hanna Riberdahl samtalar med Kristoffer Stenqvist, marknadschef på Kry och Mats Rönne, effektexpert hos Sveriges Annonsörer.

Se podinaret här:

Här kan du ladda ner eller köpa guiden

Här hittar du övriga avsnitt i Marknadsförarens guide till influencer marketing serien:

Del 1 – juridik
Del 2 – etik & ansvar
Del 4 – juridik 2 med Konsumentverket
Relaterade artiklar

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…

ICC:s reklamregler uppdateras – lär dig mer om nyheterna!

Den 6 november lanserades den nya versionen av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation i Sverige. I detta webinar har vi bjudit in Kajsa Persson-Berg och Jesper Labardi från ICC Sweden för…
Fler artiklar