Sveriges Annonsörer podd

I avsnittet träffar vi Coops marknadschef Johan Öhlin där han berättar om Coops resa mot den återuppväckta positionen som den medlemsägda matkedjan, något som nu är genomgående i all deras kommunikation. Han delar också med sig av sina tips och råd för hur ett varumärkes kommunikation skall få större genomslag. Lyssnar du får du även höra om Johans dolda talang!

Vi gör podden i samarbete med Bauer Media och deras podd Vi hörs!. Avsnittet är ett specialavsnitt med programledarna Johnny Strömgren och Anki Berglund och medverkar gör som vanligt även Marknadsinsikters skribent Carin Fredlund. 

Här hittar du alla Marknadsinsikter

Relaterade artiklar

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…

ICC:s reklamregler uppdateras – lär dig mer om nyheterna!

Den 6 november lanserades den nya versionen av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation i Sverige. I detta webinar har vi bjudit in Kajsa Persson-Berg och Jesper Labardi från ICC Sweden för…
Fler artiklar