Våra inspelade webinar

Viewability (Sveriges Annonsörers Guide för digital annonsering)

Välkommen till ett webinar där vi går igenom Viewability, från Sveriges Annonsörers ”Guide för digital annonsering”. Hela guiden finns att ladda ner på här. Din guide under webinaret är Mats Selling.

Brand Safety (Sveriges Annonsörers Guide för digital annonsering)

Välkommen till ett webinar där vi går igenom Brand Safety, från Sveriges Annonsörers ”Guide för digital annonsering”. Din guide under webinaret är Axel Birgerstam från Scream.

Mätbarhet (Sveriges Annonsörers Guide för Digital annonsering)

Välkommen till ett webinar där vi går igenom Mätbarhet, från Sveriges Annonsörers "Guide för digital annonsering". Din guide under webinaret är Peter Bryngelsson från Demoskop.

Varumärkesförflyttning genom datadriven strategi – Case Lloyds Apotek

Hör Lloyds Apotek och Abby Priest berätta om hur en datadriven kommunikationsstrategi kan utgöra ett fundament för varumärkespositionering och differentiering på en starkt konkurrensutsatt apoteksmarknad.

Ad Fraud (Sveriges Annonsörers Guide för digital annonsering)

Ett webinar med vår medieexpert Peter Mackhé där vi går igenom Ad Fraud, annonsbedrägeri, från vår "Guide för digital annonsering".

Sveriges Annonsörer 2.0

Sveriges Annonsörer 2.0. Hanna Riberdahl, Sveriges Annonsörer vd, är din guide och berättare i vårt webinar om vår nya strategi och framtiden.

Så sätter och försvarar du marknadsbudgeten med Mats Rönne

Välkommen till ett av Sveriges Annonsörers webinar. Din guide och föreläsare är effektexperten Mats Rönne.

AdDay 2018

På AdDay fanns fler än 30 inspiratörer på sju scener för att dela med sig av kunskap inom ämnen som marknadsföring, innovation, kommunikation och entreprenörskap.

AdDay 2017

På AdDay fanns fler än 40 inspiratörer på flera scener som kommer att bland annat beröra ämnen som hållbarhet, entreprenörskap, innovation och kommunikation.