Hör Staffan Ekstam och Christoffer Rönnblad från McDonald’s berätta om konceptet ”Stora nog att göra skillnad”, ett arbete sedan 2018 som i år dessutom blev belönat med två vinster i 100-wattaren, 100w i kategori Konsument Multi för ”Stora nog att göra skillnad” och 75w i kategori Konsument Singel med ”För Erica”.

Relaterade artiklar

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…

ICC:s reklamregler uppdateras – lär dig mer om nyheterna!

Den 6 november lanserades den nya versionen av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation i Sverige. I detta webinar har vi bjudit in Kajsa Persson-Berg och Jesper Labardi från ICC Sweden för…
Fler artiklar