Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

In November 2021, world and business leaders alike gathered in Glasgow for COP26. The most important climate summit since 2015, when the world met in Paris to chart a new, more ambitious course to prevent catastrophic climate change.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

In this 45-minute webinar you’ll learn:

  • Join WFA CEO Stephan Loerke and Project 17’s Gail Gallie in this 45-minute webinar with Q&A to hear about the main outtakes from COP26, what they mean for brand owners, and what you can do as a marketing leader, to make this truly a decisive decade of action.

When

2.30pm CEST, November 30

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event