I detta webinar kommer Erik Modig och Arash Gilan ge dig tips, insikter och en starkare grund att stå på när du fattar beslut som rör din verksamhet de kommande åren.

Om dagens webinar

Hur förbereder sig ditt företag på en kommande lågkonjunktur? Vi känner alla av dagens utmaningar, men långt ifrån alla vet hur de ska agera.

I detta webinar får du veta mer om hur du hanterar din marknadsföringsbudget i svårare tider, hur du ska tänka med prissättningen och vilka sorts kunder du får under kriser.

Erik Modig och Arash Gilan delar med sig av tips, insikter och en starkare grund att stå på när du fattar beslut som rör din verksamhet de kommande åren.

Välkommen!

Det här får du med dig

  • Hur du hanterar marknadsföringsbudgeten
  • Prissättning i lågkonjunktur
  • Din kommunikation kring krisen
  • Hur kunderna påverkas av krisen

Detta webinar är digitalt via Zoom, exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer samt inbjudna annonsörer av Erik Modig och Arash Gilan. 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Erik Modig

Ph.D.
Handelshögskolan Stockholm

Arash Gilan

VD
Viva Media
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event