I detta webinar får du veta mer om hur Hundstallet tillsammans med sin byrå New Normal har lyft kommunikationen genom att arbeta med tydliga mål och att effektmätning är avgörande för att bibehålla rätt riktning. Du kommer även få flera tips hur de jobbar för att effektfull kommunikation.

Om dagens webinar

Sedan 1908 har Hundstallet arbetet för att vårda och omplacera utsatta hundar. Idag 116 år senare kämpar vi fortfarande för samma mål. Oavsett anledning till att en hund kommer till Hundstallet gör vi allt vi kan för att ge varje hund just det den behöver.

Hela organisationen, oavsett team, sluter upp och arbetar mot samma mål. Effektfull kommunikation och marknadsföring baseras på hundarnas liv och skapar möjligheter för att ge fler hundar en andra chans. Idag finns det cirka 1 miljon hundar i samhället. Hundstallet arbetar för att alla hundar ska få ett bättre hundliv. Detta genom kunskapsspridning och samhällspåverkan.

Vi kommer bland annat prata om:

  • Hur ett starkt team inhouse öppnar upp för snabbare processer och närhet till varumärkesarbetet.
  • PR utgör grunden i kommunikationsarbetet.
  • Tydliga mål och effektmätning är avgörande för att bibehålla rätt riktning.
  • Martech möjliggör effektfull kommunikation och marknadsföring.
  • AI används till allt från problemlösning till contentproduktion, tester och analys.

Välkommen!

Det praktiska

Dag: 10 oktober

Tid: klockan 09:00-10:00

Plats: digitalt webinar via Zoom som är exklusivt och utan kostnad för dig som är medlem i Sveriges Annonsörer.

Osäker om ditt företag är medlemmar i Sveriges Annonsörer? Här hittar du alla medlemsföretag.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Johnny Kroneld

Hundstallet

Linnea Wedenberg

Hundstallet

Erika Garmelius

Hundstallet

Johan Henriksson

New Normal
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event