CommToAct börjar en webinarserie kring hur vi kan samverka och förstå hur vi skapar affärsnytta på ett mer hållbart sätt. I detta webinar kommer vi gå igenom insikterna från guiden ”Omtänksamhet ger lönsamhet”

Om dagens webinar

Inom initiativet CommToAct People har vi en arbetsgrupp som fokuserar på hälsa och friskfaktorer.

Som en start i detta arbete samlade vi in ett stort antal rapporter relaterat till hur vi mår i marknadsförings- och kommunikationsbranschen.

Insikterna från detta arbete samlade vi i rapporten ”Omtänksamhet ger lönsamhet”. I detta webinar kommer vi gå igenom de viktigaste insikterna:

  • Hur ser kopplingen ut mellan omtänksamhet och lönsamhet
  • Vilka är de fem viktigaste områden som påverkar hur vi mår på jobbet
  • Hur vänder vi riskfaktorer till friskfaktorer inom dessa områden
  • Hur påverkar relationer vad vi presterar och hur vi mår och hur kan de öka kreativitet och effekt

Registrera dig här

Välkommen!

Om CommToAct

CommToAct är ett gemensamt initiativ mellan Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige, Sveriges Mediebyråer, Sveriges Kommunikatörer och SWEDMA för att bidra till FNs globala mål för en bättre värld. ​Läs mer om CommToAct här.

Detta webinar är öppet och utan kostnad för alla inom kommunikationsbranschen och genomförs av CommToAct.

Talare:
Hanna Riberdahl, Sveriges Annonsörer
Henrik Jansson, CoRATE

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event