I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering.

Om dagens webinar

Generativ AI har gått från hype till verklighet, men vad betyder det i praktiken för marknadsavdelningar? I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering.

Vi utforskar hur AI kan effektivisera projektledning, stärka det kreativa arbetet och skapa smartare insikter från data – utan att tappa varumärkets identitet.

Det här får du med dig:

  • Förståelse för hur generativ AI kan hjälpa till att organisera och driva kampanjer, från idé till genomförande, med smartare planering och automatisering.
  • Tips på metoder för att träna AI att skapa visuellt och textmässigt innehåll som följer varumärkesriktlinjer och stärker den kreativa processen.
  • Insikter om hur AI kan förbättra marknadsföringsanalyser genom att strukturera och tolka data på ett sätt som ger bättre beslutsunderlag och skarpare strategier.
  • Bättre förståelse för hur generativ AI påverkar marknadsföringens yrkesroller och vilka färdigheter som blir avgörande i en AI-driven framtid.

Välkommen!

Det praktiska

Dag: tisdag 1 april

Tid: klockan 09:00-10:00

Plats: digitalt webinar via Zoom som är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Osäker om ditt företag är medlemmar i Sveriges Annonsörer? Här hittar du alla medlemsföretag.

Talare: Sara Öhman, konsult och utbildare inom digitala kanaler som har hjälpt marknadsorganisationer i Sveriges och Internationellt. Sara har utbildat över 500 marknadsförare och hjälpt flera marknadsorganisationer att implementera AI i sitt arbete.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Sara Öhman

utbildare och konsult
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event