Program
Program
Lärarledda program inom olika ämnesområden
Campus Marketing erbjuder utbildningar inom bland annat Effekt, B2B Marketing, Varumärkesstrategi, Projektledning och Customer Experience Management under ledning av några av Sveriges främsta experter inom respektive ämnesområde. Programmen består av 2-4 kurser. Om du tycker att ett program blir för långt kan du gå en eller flera enstaka kurser i samma ämne, dessa hittar du under Enstaka kurser eller klicka på kursen i programmet för att läsa mer.
Våra program
Skapa kommunikation som ger effekt
4 halvdagar, 16 400kr. ex. moms.
Läs mer
Följande kurser ingår
- Effekt, Kurs 1
- Effekt, Kurs 2
- Effekt, Kurs 3
- Effekt, Kurs 4
Varumärkesstrategi
4 halvdagar, 16 400kr. ex. moms.
Läs mer
Följande kurser ingår
- Varumärkesstrategi, Kurs 1
- Varumärkesstrategi, Kurs 2
- Varumärkesstrategi, Kurs 3
- Varumärkesstrategi, Kurs 4
Customer Experience Management
4 halvdagar, 16 400kr. ex. moms.
Läs mer
Följande kurser ingår
- CXM, Kurs 1
- CXM, Kurs 2
- CXM, Kurs 3
- CXM, Kurs 4
Projektledare
En heldag med Anne Gro Gulla Och Kathrine Mo (lunch ingår), 8 900 kr. ex. moms.
Läs mer