Utöver det som ingår i medlemskapet erbjuder vi mikrokurser via vår digitala utbildningsplattform Campus Marketing Online. Våra mikrokurser är avsedda för individuella självstudier och är 15–20 minuter långa. Nu har vi släppt 6 nya mikrokurser om ROI, Share of Search, Förtester, Kampanjmätning, Medieköpsguiden & Effekt vs Effektivitet. Vi släpper nya mikrokurser varje kvartal.

För att få tillgång till plattformen köper du en årslicens för hela kursutbudet som fylls på och uppdateras löpande. Priset för årslicensen beror på hur många licenser/användare du vill ha. Har du redan en årslicens ingår de nya mikrokurserna så klart i ditt utbud.

Läs gärna vår guide för hur du bäst kommer igång med Campus Marketing Online och vad det ger er organisation och team.

Läs mer om Campus Marketing

Fördjupande program med lärarledda lektioner och digitala mikrokurser, samt digitala mikrokurser.
Relaterade artiklar

Kundresan är inte en karta – det är en kompass 

Att få en hel organisation att fokusera på det som faktiskt spelar roll – för kunden och för affären. Hur undviker vi att fastna i silos, punktinsatser och kanaloptimering, och istället enas kring…

Verksamhetsberättelse 2024

2024 blev året då vi inte bara firade 100 år som organisation – utan också året då vi med kraft tog nästa steg mot en starkare, smartare och mer hållbar marknadsföringsbransch. I en…

Vi lanserar ny rådgivningstjänst!

Vi är stolta över att kunna presentera vår nya rådgivningstjänst som erbjuder medlemmar skräddarsydda upplägg i samarbete med några av branschens främsta experter. ​Som medlem i Sveriges Annonsörer är du aldrig ensam med…

Kunskap, insikter och en utmärkelse från Global Marketer Week 2025

Sveriges Annonsörer deltog i WFAs Global Marketer Week 2025 i Bryssel – en intensiv, inspirerande och lärorik vecka där vi har tagit del av de senaste insikterna, trenderna och utmaningarna inom marknadsföring.
Fler artiklar