Google: Ett hållbart reklam-ekosystem
31 Mar 2022, 09:00 - 09:45Hur skapar man egentligen ett hållbart reklam-ekosystem?
- Ett ekosystem som balanserar behovet från användare av media, annonsörer och innehållsskapare/medieägare.
- Vilka är utmaningarna och vad behöver alla parter göra för att inte skrämma bort fler användare till reklamfria alternativ?
- Vad behöver medieägare, byråer och annonsörer tänka och agera på för att reklammodellen ska hamna i bättre balans än idag?
Under denna session djupdyker vi i ämnet tillsammans med Carl Wåreus på Google.
Webinarserie i samarbete med Google:
I en serie på tre fristående webinar kommer vi under våren få höra mer om hur Google arbetar för ett hållbart reklam-ekosystem.
- Del 1: Ett hållbart reklam-ekosystem
- Del 2: Customer first privacy – why and how? den 24/5
- Del 3: How to create ads that people want to watch? den 16/6
Alla webinar är klockan 09:00-09:45 och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Detta webinar är digitalt på plattformen Google Meet, anslut via länk: meet.google.com/uwn-hyns-gbt vi öppnar upp ca 5 minuter innan start 09:00
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välkommen!
Föreläsare
Carl Wåreus
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 31 Mar 2022, 09:00 - 09:45
- Online