I dagens digitala medielandskap går allting snabbt och sker i stor skala. Att säkerställa att man som annonsör investerar pengarna i säkra och passande miljöer har aldrig varit viktigare, men hur gör man?

Under dagens webinar kommer vi att gå igenom vad brand risk betyder:

  • De subjektiva förhållningssätt man behöver ha för att lyckas bra
  • Vad konsumenter egentligen tänker kring dessa frågor
  • Vad konsekvenserna kan bli som varumärke och man inte är försiktig
  • Hur man kan säkerställa att det man köper visas i säkra och passande miljöer

 

Anmäl dig här

I coronavirusets osäkra tider kommer den här ”Learning Lunch” att vara ett webinar via Zoom, vi börjar kl 11:30 och slutar senast 12:30 torsdag 2/4. Webinaret är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Anmäl dig här

Om du är anmäld och har svårt att ansluta till dagens webinar, anslut här

Om Föreläsaren

 

 

 

 


Björn Lindholm,
Managing Director, Nordics på Integral Ad Science

Anmälningsvillkor

Det här webinaret är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag. Om du får förhinder kan du avboka din plats via din bekräftelse eller genom att maila till [email protected]​.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

 

Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

CommToAct People: Samtal om mångfald och representation på våra arbetsplatser

CommToAct People bjuder in till ett öppet samtal om mångfald och representation i arbetet där vi har bjudit in Per Karlströmer, från Gullers grupp som har lång erfarenhet från att arbeta i mångkulturella…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event