Från CX som projekt till CX som ledarskap
13 May 2025, 09:00 - 10:00Om dagens webinar
Customer Experience Management (CXM) handlar om att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur vi jobbar, inte bara något vi mäter i efterhand.
Det kräver att vi stannar upp och vågar se vår verksamhet med kundens ögon. Det kan vara utmanande – men det är också där potentialen finns.
När vi använder kundresan som kompass, hjälper den oss att navigera. Den synliggör prioriteringar, skapar samsyn och hjälper oss att fatta beslut som både känns rätt för kunden och lönar sig för verksamheten.
3 saker du får med dig:
- Vad CXM egentligen är
- Hur den strategiska kundresan kommer in i arbetet med CXM
- Kundresan som ett verktyg för prioritering och förändring
Välkommen!
Det praktiska
Dag: torsdag 13 maj
Tid: klockan 09:00-10:00
Plats: digitalt webinar via Zoom som är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Osäker om ditt företag är medlemmar i Sveriges Annonsörer? Här hittar du alla medlemsföretag.
Talare: Camilla Lif, Camilla har lång erfarenhet från kundsidan inom kundinsikt, CRM och CXM. Sedan 2015 driver hon CX-byrån This is Betty som erbjuder tjänster inom CXM och kundcentrering. Camilla är en av våra rådgivare på Sveriges Annonsörer och hjälper att identifiera viktiga frågeställningar utifrån aktuella utmaningar och ambitioner.
Detta webinar är en försmak på våra kurser i höst där vi fördjupar oss i Customer Experience Management (CXM).
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Föreläsare
Camilla Lif
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 13 May 2025, 09:00 - 10:00
- Online