Inbjudan till ett seminarium hos JMWGolin där vår vd Hanna Riberdahl och Niklas Bondesson, docent i marknadsföring vid Stockholms universitet dyker ner i dagens marknadsföringsutmaningar och diskuterar hur vi kan skapa verklig affärseffekt i en allt mer komplex värld.

Om seminariet

Den 4 mars är du som medlem i Sveriges Annonsörer välkommen till ett seminarium hos vår samarbetspartner JMWGolin i deras fina lokaler på Stureplan.

Vår vd Hanna Riberdahl och Niklas Bondesson, docent i marknadsföring vid Stockholms universitet och rådgivare på NoA Consulting kommer dyka ner i dagens marknadsföringsutmaningar och diskutera hur vi kan skapa verklig affärseffekt i en allt mer komplex värld.

Utifrån forskning, rapporter och praktiska erfarenheter utforskar de hur marknadsförare kan navigera i ett landskap där CMO-rollen blir alltmer komplex, AI öppnar nya möjligheter och kraven på mätbar effekt ökar. De delar också insikter om hur företag kan växa genom en mer insiktsdriven marknadsföring.

  • De största utmaningarna – från en alltmer komplex CMO-roll till risken med att skapa tråkig och ineffektiv reklam.
  • Några av lösningarna – varför fokus, tydliga prioriteringar, starka varumärken, insikter och kreativitet är avgörande för framgång.
  • Och avslutar med en framtidsspaning – varför NEJ kan bli den viktigaste strategin för att skapa effekt 2025.

Anmälan sker direkt till JMWGolin via länk nedan.

Välkommen!

Det praktiska

Dag: tisdag 4 mars

Tid: klockan 17:00-18:30

Plats: hos vår samarbetspartner JMWGolin, Stureplan 4C, våning 4, Stockholm. Vi har fått några platser, exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. OSA senast 27 februari och principen först till kvarn gäller.

Osäker om ditt företag är medlemmar i Sveriges Annonsörer? Här hittar du alla medlemsföretag.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.