Att utveckla koncept och lösningar

I den här kursen lär du dig att omsätta insikter till handling och skapa bättre kundupplevelser. Vi utforskar designmetodik för att utveckla koncept och förbättra erbjudanden. Fokus ligger på att arbeta tvärfunktionellt, experimentera och testa lösningar som verkligen gör skillnad för kunden. 

Mer information

Kursinnehåll

  • Designmetodik och CX – Arbeta tvärfunktionellt och utforskande för att skapa bättre upplevelser 
  • Att utveckla kunddrivna lösningar – Idégenerering, ta fram och testa koncept 
  • Prototyping och testning – Hur vi kan testa idéer och vara lärande 
  • Praktisk övning – Skapa ett koncept för en förbättrad kundupplevelse utifrån insikter  

Kursansvarig

Camilla Lif

Specialist inom Customer Experience Management

Camilla Lif kombinerar ”traditionell” management med designmetodik. Camilla har lång erfarenhet från kundsidan inom kundinsikt, CRM och CXM. Sedan 2015 driver hon CX-byrån This is Betty som erbjuder tjänster inom CXM och kundcentrering i rollen som konsult, mentor, föreläsare och kursledare, bl a via Bonnier Akademi (Resumé, Dagens Industri, Breakit). Camilla driver också CX Circle, ett program för erfarenhetsutbyte inom CXM

Anmälan – fyll i formuläret nedan

Kursdeltagare

Välj kurstillfälle

Kurstillfällen(Obligatoriskt)
Detta fält är dolt när formuläret visas

Fakturauppgifter

Hur fick du information om kursen?(Obligatoriskt)

Vi är medlemmar i Sveriges Annonsörer(Obligatoriskt)
Jag har tagit del av villkoren för utbildningar(Obligatoriskt)
Läs villkoren för utbildningar här: Allmänna villkor