Sveriges Annonsörer webinar

Inom initiativet CommToAct People har vi en arbetsgrupp som fokuserar på hälsa och friskfaktorer. Som en start i detta arbete samlade vi in ett stort antal rapporter relaterat till hur vi mår i marknadsförings- och kommunikationsbranschen.Insikterna från detta arbete samlade vi i rapporten ”Omtänksamhet ger lönsamhet”. I detta webinar kommer vi gå igenom de viktigaste insikterna:

  • Hur ser kopplingen ut mellan omtänksamhet och lönsamhet
  • Vilka är de fem viktigaste områden som påverkar hur vi mår på jobbet
  • Hur vänder vi riskfaktorer till friskfaktorer inom dessa områden
  • Hur påverkar relationer vad vi presterar och hur vi mår och hur kan de öka kreativitet och effekt

Talare:
Hanna Riberdahl, vd, Sveriges Annonsörer
Henrik Jansson, CoRATE


Relaterade artiklar

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…

ICC:s reklamregler uppdateras – lär dig mer om nyheterna!

Den 6 november lanserades den nya versionen av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation i Sverige. I detta webinar har vi bjudit in Kajsa Persson-Berg och Jesper Labardi från ICC Sweden för…
Fler artiklar