Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största varumärken och över 60 nationella organisationer runt om i världen, liknande Sveriges Annonsörer i Sverige.

Description:

Focus of this session: Meta’s vision for AI and Innovation

In this session we will share Meta’s vision for AI, our guiding principles for responsible innovation, our recent/ upcoming announcements (consumer and businesses) and what it all means for marketers. 

This session will provide: 

  • Where are we all in this AI journey
  • Meta’s AI vision and how do we build towards it
  • What’s new in AI at Meta for people and businesses  
  • What does the path forward look like
  • Q&A

Welcome!

About this webinar:

This live session is part of WFA’s practical webinar series, Knowledge Spotlights. In partnership with handpicked experts, this series offers 101 sessions on modern marketing foundations relevant to Asia Pacific. Designed for emerging leaders, from junior to mid-level professionals, looking to enhance their marketing skills and knowledge.

Who this module is aimed at: Marketing practitioners who are looking to better understand Meta’s investments in AI and how those investments are driving performance today and setting up for growth tomorrow.

Presenter: Sammy Preston, Meta APAC Client Council and Industry Trade Lead.

Available to: WFA members, members of WFA’s National Advertiser Associations, and our Partner’s clients.

About WFA:
WFA (World Federation of Advertisers) is the voice of marketers worldwide. WFA represent over 150 of the world’s biggest brands and more than 60 national advertiser associations worldwide (one of them being Sveriges Annonsörer). You find more information about WFA here.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event