Sveriges Annonsörer webinar

I år firade Cannes Lions Festival of Creativity 70 år! Festivalbesökarna bjöds på inspiration och nya insikter från världens mest intressanta innovatörer, konstnärer, företagsledare och kreatörer. Sveriges Kommunikationsbyråer, som sedan 2004 är representant för tävlingen, bjuder för trettonde året i rad in till en inspirationsspaning ”Best of Cannes” med Ulla-Karin Barrett på Knowit Experience.

Detta är ett samarbete mellan KOMM, Knowit, Citypaket och Sveriges Annonsörer. Nu har du som missade dragningen live möjlighet att se den digitala sändningen.

Se inspelningen här

Relaterade artiklar

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…

ICC:s reklamregler uppdateras – lär dig mer om nyheterna!

Den 6 november lanserades den nya versionen av Internationella Handelskammarens regler för reklam och marknadskommunikation i Sverige. I detta webinar har vi bjudit in Kajsa Persson-Berg och Jesper Labardi från ICC Sweden för…
Fler artiklar