Den här dagen kommer vi dyka ner i Effektsystemet guida dig med konkreta exempel hur du ska prioritera KPI:er i Effektsystemet och hur du målsätter och följer upp dessa på bästa sätt.

Om dagens webinar

Effektsystemet lanserades för cirka 1 1/2 år sedan och hittills har drygt 1500 personer på 170 företag i Sverige certifierats av Sveriges Annonsörer.

Nu börjar vi få erfarenheter av att använda Effektsystemet i praktiken och i detta webinar kommer Fredrik Siljelöf, analyschef på Xtreme Insight och Mats Rönne som lett arbetet med att ta fram Effektsystemet guida dig med konkreta exempel.

Här hittar du mer information om de 36 KPI:erna i Effektsystemet.

Välkommen!

Det här får du veta mer om

  • Vilka KPI:er i Effektsystemet bör du prioritera?
  • Hur målsätter du dessa?
  • Hur följer du upp på bästa sätt?

Detta webinar är digitalt via Zoom tisdag 18/4 kl 09:00-10:00 och är exklusiv och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]

Föreläsare

Mats Rönne

Effektexpert
Sveriges Annonsörer

Fredrik Siljelöf

analyschef
Xtreme Insight
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event